La família Arzak i tot l’equip d’aquest temple gastronòmic de Sant Sebastià van obrir casa seva a “Em ve de gust…” el passat cap de setmana, en el que va resultar ser una lliçó de qualitat gastronòmica i humana. Els entreteniments, les ostres temperades, el carbassó kèfir, l’amanida de carrabiners o l’”ou minut” van ser alguns dels entrants d’un menú de degustació que va seguir amb rap, lluç i filet de cèrvol.
La truita i les hamburgueses de xocolata, els gelats i la venerada “torrija” amb taronja van tancar aquest festí marcat pel respecte a les primeres matèries i l’honestedat d’una cuina arrelada al país i oberta al món de la fusió de tècniques i referències.
Però la gran lliçó encara havia d’arribar. Finalitzat el sopar, Elena Arzak, filla de Juan Mari, ens va convidar a conèixer la nova bodega, la cuina i el laboratori.
Durant prop d’una hora, ja de matinada, la restauradora ens va donar un exemple de senzillesa que només els i les grans saben donar.
La tortilla y las hamburguesas de chocolate, los helados y la venerada “torrija” con naranja cerraron este festín marcado por el respecto a las primeras materias y la honestidad de una cocina arraigada al país y abierta en el mundo de la fusión de técnicas y referencias.
Pero la gran lección todavía tenía que llegar. Finalizada la cena, Elena Arzak, hija de Juan Mari, nos invitó a conocer la nueva bodega, la cocina y el laboratorio.
Durante cerca de una hora, ya de madrugada, la restauradora nos dio un ejemplo de sencillez que sólo los y las grandes saben dar.


L’excel·lència marca el rumb en el primer Cava Meeting
La D.O. CAVA ha tancat la primera edició del seu congrés internacional Cava Meeting amb un rotund èxit. S’han citat a Barcelona a alguns dels