IFEMA i el Grup Gourmets han arribat a un acord pel qual el Saló Internacional del Club de Gourmets tindrà lloc en els recintes de la Fira de Madrid a partir de l’any 2009.
El Saló Internacional del Club de Gourmets convocarà d’aquesta manera la seva XXIII edició entre els dies 30 de març i 2 d’abril de 2009 als nous pavellons 12 i 14 de la Fira de Madrid,fet que suposarà dotar aquesta prestigiosa convocatòria amb l’espai suficient per afrontar el seu creixement, amb unes instal·lacions i amb uns serveis d’acord amb la posició de liderat que ostenta. L’abril de 2008 el Saló de Gourmets va rebre 70.808 visitants professionals i va acollir 1.243 expositors.
L’ampliació dels recintes d’IFEMA, gràcies a la finalització durant el 2008 dels dos nous pavellons 12 i 14 que situen en 200.000m2 la superfície coberta d’exposició, ha permès la incorporació d’aquest nou saló al seu programa, que ve a reforçar la seva posició europea com a espai de referència en el sector firal.
En la signatura del conveni van intervenir el President del Comitè Executiu d’IFEMA, Luis Eduardo Cortés; el Director General d’IFEMA, Fermín Lucas; el President del Grup Gourmets, Francisco López Canis; el Director General del Grup Gourmets, Francisco López López-Bago, i el Conseller del Grup Gourmets Fernando Jover Ibarra.
IFEMA y el Grup Gourmets han llegado a un acuerdo por el cual el Salón Internacional del Club de Gourmets tendrá lugar en los recintos de la Feria de Madrid a partir del año 2009.
El Salón Internacional del Club de Gourmets convocará de este modo su XXIII edición entre los días 30 de marzo y 2 de abril de 2009 a los nuevos pabellones 12 y 14 de la Feria de Madrid, hecho que supondrá dotar esta prestigiosa convocatoria con el espacio suficiente para afrontar su crecimiento, con unas instalaciones y con unos servicios de acuerdo con la posición de liderato que ostenta. El abril de 2008 el Salón de Gourmets recibió 70.808 visitantes profesionales y acogió 1.243 expositores.
La ampliación de los recintos de IFEMA, gracias a la finalización durante el 2008 de los dos nuevos pabellones 12 y 14 que sitúan en 200.000m2 la superficie cubierta de exposición, ha permitido la incorporación de este nuevo salón a su programa, que viene a reforzar su posición europea como espacio de referencia en el sector ferial.
En la firma del convenio intervinieron el Presidente del Comité Ejecutivo de IFEMA, Luis Eduardo Cortés; el Director General de IFEMA, Fermín Lucas; el Presidente del Grup Gourmets, Francisco López Canis; el Director General del Grup Gourmets, Francisco López López-Bago, y el Consejero del Grup Gourmets Fernando Jover Ibarra.

Paula Cuenda Lucena, Millor Sommelier de Catalunya 2026
La cap de sommeliers de Villa Mas de Sant Feliu de Guíxols guanya una edició amb tres dones finalistes Anna Casabona París, sommelier de Juvé


