L’Associació Celíacs de Catalunya endega una campanya de sensibilització al sector hoteler i la restauració perquè tinguin en compte les persones celíaques en les seves cartes i menús gastronòmics. La iniciativa donarà inici el 26 d’octubre, Dia del Celíac, a la Seu Vella. L’objectiu és aconseguir aliances amb els cuiners catalans perquè subscriguin el Manifest del Dia del Celíac.
La Asociación de Celíacos de Cataluña inicia una campaña de sensibilización en el sector hotelero y la restauración para que tengan en cuenta a las personas celíacas en sus cartas y menús gastronómicos. La iniciativa dará inicio el 26 de octubre, Día del Celiaco, en la Seu Vella. El objetivo es conseguir alianzas con los cocineros catalanes para que suscriban el Manifiesto del Día del Celiaco.

Jornada d’Aprofitament Alimentari “- la resta que suma +” a Cervera
Organitzada pel Banc dels Aliments de les Comarques de Lleida i Fundació Jericó amb la col·laboració de la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Cervera i


