Antoni Rúbies, xef del restaurant NeoParc, torna a demostrar que el menú del dia no està renyit amb la creativitat i el detall divertit. Durant aquesta setmana, del dia 9 al 13 d’agost, tots els comensals del menú de la casa podran degustar el granissat de mojito a l’hora de les postres. NeoParc ofereix menú del dia de dilluns a divendres per 10,5 euros.
Antoni Rúbies, chef del restaurante NeoParc, vuelve a demostrar que el menú del día no está reñido con la creatividad y el detalle divertido. Durante esta semana, del día 9 al 13 de agosto, todos los comensales del menú de la casa podrán degustar el granizado de mojito a la hora de los postres. NeoParc ofrece menú del día de lunes a viernes por 10,5 euros.

Gust de Lleida reivindica el vi i l’oli com a motors del territori
Jornada del Canal Comer de La Vanguardi amb la col·laboració de Gust de Lleida i la presència de cuiners, productors i professionals dels sectors del


