Aquest mes de setembre, Catalunya es presenta a Europa com la guanyadora del títol Regió Europea de la Gastronomia 2016, en el marc de dos esdeveniments de caràcter internacional: la SEDEC (Commission for Social Policy, Education, Employment, Research and Culture) a Brussel·les i l’EXPO de Milà. Un premi impulsat pels departaments d’Agricultura (DARP) i d’Empresa i Ocupació (DEMO) –a través de l’Agència Catalana de Turisme– amb entitats, agents i personalitats del país.

Nova temporada d’estiu a Raimat Natura amb L’Espurna
Raimat Natura dona el tret de sortida aquest dijous, dia 18 de juny, a una nova temporada gastronòmica els vespers de dijous, divendres i dissabte


