El celler Vinya els Vilars d’Arbeca –una petita explotació vitivinícola adscrita a la DO Costers del Segre i que pren el seu nom de la fortalesa ibèrica d’Els Vilars– participa en l’edició de maig de La Cuina dels Hereus amb els vins Vilars Roble, Gerar i Leix.
La bodega Vinya els Vilars de Arbeca-una pequeña explotación vitivinícola adscrita a la DO Costers del Segre y que toma su nombre de la fortaleza ibérica de Els Vilars-participa en la edición de mayo de La Cuina dels Hereus con los vinos Vilars Roble, Gerar y Leix.

Lleida projecta els seus vins a nous mercats en la 25a edició de l’International Wine Business Meetings
El diputat de Promoció Econòmica de la Diputació de Lleida, Jordi Verdú, ha participat en l’acte de benvinguda a la Seu Vella i ha destacat


