Ducan Hayter, Ambaixador de la Marca Whyte & Mackay, va dirigir el passat dimecres un breu però intens curs d’introducció al tast de whisquies a l’establiment “Ke’m d fer”. Els diferents tipus i definicions de whisquies, el procés d’elaboració, les diverses regions de producció o els factors decisius del sabor del producte, van ser els punts principals exposats per Hayter.
Ducan Hayter, Embajador de la Marca Whyte & Mackay, dirigió el pasado miércoles un breve pero intenso curso de introducción a la cata de whisquies en el establecimiento “Ke’m d fer”. Los diferentes tipos y definiciones de whisquies, el proceso de elaboración, las diversas regiones de producción o los factores decisivos del sabor del producto, fueron los puntos principales expuestos por Hayter.

Marqués de Cáceres presenta l’evolució de Gaudium a Madrid Fusión 2026
Bodegas Marqués de Cáceres va celebrar, en el marc de Madrid Fusión 2026 – The Wine Edition, un tast vertical de Gaudium el seu vi


