El Basque Culinary Center va viure ahir una “doble” inauguració. Si al matí, van ser els Príncps d’Astúries, acompanyats per les màximes autoridats del País Basc, els encarregats d’apadrinar oficialment el centre; per la tarde altres doscentes persones del mon de la gastronomia van retre homenatge als cuiners que han fet possible aquesta Universitat de la Gastronomia, única a l’Estat. El Basque inicia aquest any els primers estudis universitaris de gastronomia.
El Basque Culinary Center vivió ayer una “doble” inauguración. Si por la mañana fueron los Príncps de Asturias, acompañados por las máximas autoridats del País Vasco, los encargados de apadrinar oficialmente el centro, por la tarde otras doscientas personas del mundo de la gastronomía rindieron homenaje a los cocineros que han hecho posible esta Universidad de la Gastronomía, única en el Estado. El Basque inicia este año los primeros estudios universitarios de gastronomía.

Finalistes gironins de la Lliga del Porc i la Forquilla
Can Cassoles de Sempre de Llagostera; La Vall Restaurnat de Camprodon; i Can Mascort de Quart Can Cassoles de Sempre de Llagostera; La Vall Restaurnat