Tretze joves cuiners menors de vint-i-vuit anys, participen en el Joves Cuiners Àngel Moncusí 2026 aquest dilluns, dia 2 de març, a les instal·lacions de l’Escola d’Hoteleria i Turisme que, com cada any, col·labora amb la Federació d’Hostaleria de Lleida en l’organització del concurs.
Els joves cuiners participants que treballen actualment a la cuina d’un restaurant lleidatà són: Fernando Gómez de El Dien Catering (Vallfogona de Balaguer), Eloi Muñoz del restaurant Saroa (Lleida), Laura Solsona del restaurant Kai (Torregrossa), Martí Segura de cuina per emportar Canalons Bellpuig (Bellpuig), Sergio López del restaurant Cal Xirricló (Balaguer), Roman Sysko del restaurant Sisè (Lleida), Daniel Álvarez del restaurant L’Espurna (Lleida), Sergi Llovera del restaurant Niam (Tàrrega), Júlia Ibars del restaurant El Raier (La Pobla de Segur), Nil Albert del restaurant L’Espurna (Lleida) i Èric Masip del restaurant convidat La Beerreria (Mora d’Ebre). Procedents de les escoles participen Josep Rosell de l’escola d’hoteleria del Pallars i Momoun Rahmouni de l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Lleida (ESCHOTUR).
El jurat està integrat per reconeguts professionals del sector de la restauració i la gastronomia: Rafael Tugues, fundador de l’empresa Tugues Lleida, Arnau Casadevall del restaurant Divinium de Girona guardonat amb una estrella Michelin 2025 i Ashot Gevorgyan, guanyador de l’edició 2025 del concurs Joves Cuiners Àngel Moncusí.
El jurat tècnic de cuina està a càrrec de Gabriel Jové, director d’operativa del Grup Brillo i Jesús Querol de l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Lleida.
El guanyador podrà gaudir d’un sopar per a dues persones a qualsevol restaurant del país guardonat amb estrella Michelin, inclosa la nit d’hotel. El segon premi consisteix en la inscripció en un dels cursos de cuina d’una reconeguda escola barcelonina.
El lliurament de premis tindrà lloc el mateix dilluns a les 20 h al Mercat del Pla de Lleida coincidint amb la Festa de la Gastronomia, una festa apta per a tothom que obrirà les portes a partir de les 18.30h.



