Isidre Ribalta de Carviresa, nou president de la DO Costers del Segre

Comparteix:

Picture of Como Pomona

Como Pomona

2cf8f361-3bd5-4b45-99bd-0c9df937b26c

Pren el relleu a Tomàs Cusiné, a dos anys de mandat tal com es va acordar

Isidre Ribalta, gerent del celler Carviresa de Tàrrega, és el nou president de la Denominació d’Origen Costers del Segre, després que avui dijous, dia 17 de juliol, prengués el relleu a Tomàs Cusiné al cap de dos anys del seu segon mandat. Un canvi anunciat a l’inici d’aquesta segona legislatura del president sortint i que s’ha formalitzat avui en el decurs de la reunió de la Junta Rectora de l’entitat. El nou president ha agraït la feina feta a Tomàs Cusiné que continuarà formant part d’aquesta Junta Rectora del Consell Regulador.

Tomàs Cusiné es mostra satisfet de la tasca executada per tot el Consell Regulador durant els sis anys que ha estat al capdavant des que fes relleu a l’anterior president Xavier Farré el 2019. Durant el mandat i mig de Cusiné, la Denominació d’Origen ha incrementat les campanyes i accions de promoció, que alhora, han consolidat els vins Costers del Segre com la segona denominació catalana amb major valor monetari per ampolla, segons els estudis de mercat.

Així mateix, s’ha consolidat el projecte de recuperació de la varietat de raïm negre trobat. Un procés molt avançat i que ja compta amb diverses veremes de vinificacions experimentals per part d’una desena de cellers. Tots ells investiguen quina pot ser la millor manera d’elaborar aquest vi perquè identifiqui Lleida a la copa. En aquests anys, el Consell Regulador també ha implementat el nou plec de condicions de la DO Costers del Segre, així com s’ha avançat sensiblement en el reforç de la identitat territorial i el sentiment de pertinença a la DO.

Entre els objectius que es marca el nou president, Isidre Ribalta, destaca “donar més coneixença i notorietat de la DO Costers del Segre, primer a casa, però amb especial força a la resta del país i el món”. Així mateix, el nou president declara que “treballarem per mantenir la cohesió entre els membres de la denominació en aquests dies complicats”.
Ribalta és nascut a Tàrrega el 1979 i graduat com a Enginyer Tècnic Agrícola per la Universitat de Lleida. Des de 2002 gestiona diferents explotacions agràries de la família, especialment dedicades a cereals i farratges. El 2015, amb el canvi de gerència al capdavant de Carviresa, empresa també participada per la seva família assumeix la direcció i modernització del projecte. Durant aquests anys, Ribalta ha implementat millores en processos productius del celler així com ha desenvolupat una estratègia d’expansió comercial amb nous productes, nou màrqueting i dues botigues a Tàrrega i Barcelona.

Comparteix:

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Articles Relacionats

Como Pomona
Visió general de privadesa

Aquest lloc web utilitza cookies perquè puguem oferir-te la millor experiència d'usuari possible. La informació de les galetes s'emmagatzema al vostre navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu al nostre lloc web i ajudar el nostre equip a entendre quines seccions del lloc web trobeu més interessants i útils.