La Llotja dóna un nou impuls a l’àrea de celebracions familiarsLa Llotja da un nuevo impulso al área de celebraciones familiares

Comparteix:

Picture of Como Pomona

Como Pomona

La Llotja inicia el nou curs decidida a apostar per la creativitat i la bona cuina per “atendre les necessitats no cobertes de gent que busca qualitat i diferenciació per a les seves celebracions més emblemàtiques”, segons expliquen els responsables del Palau de Congressos.
“Ha calgut el treball de tot un any per posar a punt un nou projecte que transmet passió, singularitat i compromís. Es tracta de la nova forma de concebre una celebració familiar perquè resulti única i especial: casaments, comunions, majoria d’edat, etc.”. Així, pel que fa els casaments “a La Llotja, són entesos des del principi com un moment únic i irrepetible que ha de portar el segell inconfundible dels seus protagonistes. Ben al contrari, el que acostuma a passar és que totes les noces acaben per semblar-se les unes a les altres i fins i tot, arribem a confondre quina era quina… Per això, a la Llotja es dissenya cada esdeveniment de forma creativa, adaptada al perfil dels protagonistes: a la seva història, al seu estil, als seus gustos i al seu pressupost”, expliquen des de La Llotja.
Una de les grans apostes del Palau de Congressos són les possibilitats que ofereix la infraestructura per a crear diferents atmosferes, “el client pot escollir diferents propostes tant en l’ambientació de la sala (color, lluminositat, atmosfera) com en el menú de restauració, el qual pot ajustar a les seves preferències gastronòmiques, amb el servei de cuina propi o bé amb càterings externs homologats”. La creativitat i la innovació també arriben al mateix concepte de celebració, on els formats es diversifiquen: sopar convencional, bufet gurmet, gran còctel, etc. Perquè, segons comenten, “no sempre els protagonistes desitgen un entorn formal, sinó que prefereixen crear moments de relació entre els convidats. Innovar en el format és una de les maneres de diferenciar la nostra celebració”.La Llotja inicia el nuevo curso decidida a apostar por la creatividad y la buena cocina para “atender las necesidades no cubiertas de gente que busca calidad y diferenciación para sus celebraciones más emblemáticas”, según explican los responsables del Palacio de Congresos de Lleida.
“Ha sido necesario el trabajo de todo un año para poner a punto un nuevo proyecto que transmite pasión, singularidad y compromiso. Se trata de la nueva forma de concebir una celebración familiar para que resulte única y especial: bodas, comuniones, mayoría de edad, etc. “. Así, con respecto a las bodas en La Llotja se conciben como un momento único e irrepetible que debe llevar el sello inconfundible de sus protagonistas. Justo lo contrario de lo que suele ocurrir muchas veces, ya que todas las bodas acaban por parecerse unas a otras. Por eso, en La Llotja se diseña cada evento de forma creativa, adaptado al perfil de los protagonistas: a su historia, a su estilo, a sus gustos y a su presupuesto “, explican desde La Llotja.
Una de las grandes apuestas del Palacio de Congresos son las posibilidades que ofrece la infraestructura para crear diferentes atmósferas, “el cliente puede escoger diferentes propuestas tanto en la ambientación de la sala (color, luminosidad, atmósfera) como en el menú de restauración, el cual puede ajustar a sus preferencias gastronómicas, con el servicio de cocina propio o bien con catering externos homologados “. La creatividad y la innovación también llegan al mismo concepto de celebración, donde los formatos se diversifican: cena convencional, buffet gourmet, gran cóctel, etc. Porqué, según comentan, “no siempre los protagonistas desean un entorno formal, sino que prefieren crear momentos de relación entre los invitados. Innovar en el formato es una de las maneras de diferenciar nuestra celebración “.

Comparteix:

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Articles Relacionats