 La gastronomia sueca serà la protagonista de la primera setmana de maig amb motiu de la representació del musical Mamma Mia. Als sopars temàtics dels dies 6 i 7 de maig, s’hi sumarà la degustació de tapes i delícies sueques a la cafeteria de La Llotja, així com fustes de formatges els dies 4, 5, 8 i 9 de maig. El servei de restauració del Palau de Congressos de Lleida no descarta oferir aquest servei també a la terrassa de l’emblemàtic edifici. El menú de Sergio Dalma es tornarà a servir el dissabte, dia 10 de maig, a les 22.30 hores.
La gastronomia sueca serà la protagonista de la primera setmana de maig amb motiu de la representació del musical Mamma Mia. Als sopars temàtics dels dies 6 i 7 de maig, s’hi sumarà la degustació de tapes i delícies sueques a la cafeteria de La Llotja, així com fustes de formatges els dies 4, 5, 8 i 9 de maig. El servei de restauració del Palau de Congressos de Lleida no descarta oferir aquest servei també a la terrassa de l’emblemàtic edifici. El menú de Sergio Dalma es tornarà a servir el dissabte, dia 10 de maig, a les 22.30 hores. La gastronomía sueca será la protagonista de la primera semana de mayo con motivo de la representación del musical Mamma Mia. A cenas temáticas de los días 6 y 7 de mayo, se sumará la degustación de tapas y delicias suecas en la cafetería de La Llotja, así como tablas de quesos los días 4, 5, 8 y 9 de mayo. El servicio de restauración del Palacio de Congresos de Lleida no descarta ofrecer este servicio también en la terraza del emblemático edificio. El menú de Sergio Dalma se volverá a utilizar el sábado, día 10 de mayo, a las 22.30 horas.
La gastronomía sueca será la protagonista de la primera semana de mayo con motivo de la representación del musical Mamma Mia. A cenas temáticas de los días 6 y 7 de mayo, se sumará la degustación de tapas y delicias suecas en la cafetería de La Llotja, así como tablas de quesos los días 4, 5, 8 y 9 de mayo. El servicio de restauración del Palacio de Congresos de Lleida no descarta ofrecer este servicio también en la terraza del emblemático edificio. El menú de Sergio Dalma se volverá a utilizar el sábado, día 10 de mayo, a las 22.30 horas.

Excellens Sauvignon Blanc 2024, Marqués de Càceres a la DO Rueda
Excellens Sauvignon Blanc 2024 de Marqués de Càceres és una de les referències del celler val·lisoletà que aquesta marca riojana té a Serrada, dins la
 
								 
				 
								 
								 
								

